Evain C.

Christine Evain, Christopher De Marco, Simon Carolan. Le nouveau dispositif  » eZoomBook  » : perspectives pédagogiques. Distances et Médiations des Savoirs, CNED-Centre national d’enseignement à distance, 2013, pp.en ligne. 〈http://dms.revues.org/337?lang=en〉. 〈10.4000/dms.337〉. 〈hal-00994258〉

hal-01025378v1 Chapitre d’ouvrage
Christopher De Marco, Christine Evain, Francisco Gutierrez. Enhancing the Reading Experience through User-Generated Serious Games on the MyGame-4u Platform
Minhua Ma, Manuel Fradinho Oliveira, Sobah petersen, Jannicke Baalsrud Hauge. Serious Games Development and Applications, Springer, pp.96-107, 2013, , 978-3-642-33686-7

hal-01319052v1 Article dans une revue
Christine Evain, Chris De Marco. Teaching Shakespeare in the Digital Age: The eZoomBook Approach
English Language Teaching, Oxford University Press, 2016, 9 (6), 〈10.5539/elt.v9n6p162〉

hal-01122563v1 Article dans une revue
Christine Evain, Christopher De Marco. Reinventing the Book: The eZoomBook Platform
Ubiquitous Learning: An International Journal, 2014, 7 (1), pp.1-13. 〈http://ijq.cgpublisher.com/product/pub.186/prod.239〉

hal-01122544v1 Article dans une revue
Christine Evain, Christopher De Marco. Reading with a Difference: eZoomBook and MyGame-4
Publishing Research Quarterly, Springer Verlag, 2014, 30 (1), pp.50-62. 〈10.1007/s12109-014-9352-9〉

hal-00994258v1 Article dans une revue
Christine Evain, Christopher De Marco, Simon Carolan. Le nouveau dispositif  » eZoomBook  » : perspectives pédagogiques
Distances et Médiations des Savoirs, CNED-Centre national d’enseignement à distance, 2013, pp.en ligne. 〈http://dms.revues.org/337?lang=en〉. 〈10.4000/dms.337〉 [openaccess]